Biar apa orang kata yang penting aku adalah aku....
suka melihat kelemahan orang dan suka mengkritik "kadang2...",
sensitif, berfikiran mendalam, "yelah tue..."
pandai mengambil hati orang lain "eh yer ke..??"
pendiam kecuali setelah dirangsang "ini memang aku..."
agak pemalu "kalau tak kenal orang laaa....."
daya tumpuan yang sangat tinggi "tinggi la sangat.."
badan sehat tetapi mudah diserang selesema "memang pun..."
bersikap romantik tetapi x pandai mempamerkanya "romantik kt suami jerr.."
cukup sayang kepada kanak-kanak "anak aku n budak yang comel2 jerr.."
suka duduk di rumah "haa....apa lagi layan fb atau blog aku la.."
setia pada segalanya..."semestinya..."

Jumaat, 29 Jun 2012

PAPA & MAMA KESAYANGAKU...


IBUBAPA...!!!

Setiap daripada kita lahir dengan seorang 
ibu dan seorang bapa. Ia satu nikmat pemberian Allah yang tiada nilainya di dunia ini. 

Ibu...!!! begitu besar pengorbanan seorang ibu, kini setelah aku menjadi ibu baru aku tahu betapa sukar dan penat menjadi seorang ibu. Namun walaupun kepenatan, menatap wajah anak dan membelai anak adalah satu kemestian. Walaupun penat bekerja tugas seorang isteri dan ibu harus digalas, tiada masa untuk rehat...rehat hanya diwaktu malam iaitu untuk tidur.....

Walaupun aku kini bergelar seorang ibu, tetapi aku masih seorang anak kecil bagi mama...
Mama..anakmu ini masih memerlukan petunjuk kejalan kebahagian dunia dan akhirat.

Terima kasih mama kerana setia mengajar, memberi doakan dan restumu dalam setiap perkara yangku lakukan....
Malah mama juga sekarang menjaga anakku ketika aku bekerja, mama tidak pernah mengungkit penat dan lelah menjaga anakku yang semakin hari semakin lasak, jasamu amat besar....

Papa..seorang ayah yang tidak pernah memarahi anak-anak dengan kekerasan...mungkin sebab papa, bukan sahaja guru pelajaran sejarah, matematik dan bahasa melayu...malah papa juga seorang guru kaunseling....membuatkan papa tahu cara mengajar anak-anaknya...dengan penuh kasih sayang...

Papa tidak pernah mengeluh dalam mencari rezeki bagi menyara anak-anaknya...sedangkan aku dan suami  sekarang terasa bagaimana susahnya mencari rezeki bagi menyara anakku Uwais....

Inilah papaku yang aku sayangi...kasih sayangmu dan jasamu yang sehingga kini masih lagi menjalankan tanggungjawbmu keatas anakmu yang sekarang ini telah bergelar seorang isteri dan seorang ibu.....
Terima kasih papa...yang tidak pernah lekang dengan senyuman dibibirmu...!!

Jasa dan kasih sayang yang diberikan mama dan papa sepanjang membesarkan aku tidak sesekali akan aku persiakan..Insyaallah..!!


GAMBAR AKU BERSAMA MAMA DAN PAPA..!!

 GAMBAR KAMI SEKELUARGA TANPA UWAIS N ARISSA..!!

Tiada ulasan: