Biar apa orang kata yang penting aku adalah aku....
suka melihat kelemahan orang dan suka mengkritik "kadang2...",
sensitif, berfikiran mendalam, "yelah tue..."
pandai mengambil hati orang lain "eh yer ke..??"
pendiam kecuali setelah dirangsang "ini memang aku..."
agak pemalu "kalau tak kenal orang laaa....."
daya tumpuan yang sangat tinggi "tinggi la sangat.."
badan sehat tetapi mudah diserang selesema "memang pun..."
bersikap romantik tetapi x pandai mempamerkanya "romantik kt suami jerr.."
cukup sayang kepada kanak-kanak "anak aku n budak yang comel2 jerr.."
suka duduk di rumah "haa....apa lagi layan fb atau blog aku la.."
setia pada segalanya..."semestinya..."

Rabu, 2 Mei 2012



Rasanya photoshoot yang agak tidak sesuai ini diambil sebelum pemergian Nora Danish menunaikan umrah. Diharap selepas pulang kelak , Nora Danish tidak akan lagi menampilkan sisi dirinya yang penuh seksi ini. Lagi 3 gambar Nora Danish yang menggelegak dengan membaca entri ini sepenuhnya.


Tiada ulasan: